Sista rengöringen

Eftersom bakväxlarna bara vill vara med till 95% gav jag dem en omgång med lite vatten och mitt senaste inköp: en rengöringsspray som rengör med någon sorts nano-teknik. Det är hög bullshit-faktor på mycket som har ordet ”nano” i sig men det här medlet var faktiskt helt magiskt. Spruta på lite, låt verka i fem minuter, skölj med vatten… KLART! Det här inlägget luktar TV-shop lång väg men vilken produkt jag hittat!

Are you impressed? I am impressed!

Tyvärr tänkte jag inte ens på att ta före och efter men ni får lita på mina ord helt enkelt.

image

I övrigt velade jag också kring däcksval men det får bli Rocket Ron 2.1 fram och Race King Supersonic 2.2 bak. Den kombinationen kör jag imorgon och i Jyväskylä. Vad det blir i Tahko återstår att se. Stay tuned!

Lämna en kommentar