Regndag

Söndagar brukar betyda distans men den stökade jag undan igår med Petter och Danke. Kvar på träningsveckan fanns 6×3 min max men på grund av vädret och allmän seghet rullade jag bara en timme i ett väder som till stor del kan beskrivas som ösregn. Träningen har varit lite svajig senaste veckorna. Jag har tränat men är nog långt ifrån den känslan jag hade i maj och juni. Men nu blir det vilovecka med två, eller åtminstone ett, race så kanske det tillsammans med jobbstart och bättre rutiner leder till att skutan hamnar på rätt köl igen. 

Det har ju hänt en massa under sommaren när jag knappt bloggat; personlig utveckling, andliga insikter och god mat och allt däremellan. En sak som känns halvaktuell är att jag troligen (men lika troligt inte alls) kommer att sälja min Top Fuel. Den är alldeles kanon men lite gräver det i bakhuvudet att jag borde ha en storlek större. Jag lär väl återkomma till det här men om det redan nu finns någon intresserad går det bra att ta kontakt redan nu. Bilder och specifikationer hittar ni på bloggen. 

Kommentera

