Mellantid

Det är en mellanperiod här just nu. Dels på bloggen för som ni kanske märkt så har jag bloggat sparsamt här de senaste månaderna. Jag har inga planer att sluta med bloggandet utan jag bloggar bara sparsammare just nu. En vacker dag blir det tätare mellan inläggen. 

Men det är också mellanperiod med träningen. Jag har denna vecka varit rätt lat. Det har inneburit tre stycken timmespass och en runda på tre timmar. Detta följt av en liten trip till Umeå där jag är just nu. Nästa vecka tänkte jag försöka få en vecka med lite tanke bakom träningen igen. På torsdag är det lokal cuptävling i Kokkola så dit ska jag förstås. Sen är det nationell tävling i Seinäjoki på söndag men får se om det blir aktuellt. I övrigt tänkte jag inte tävla i juli. Det är förvisso FM i XCO senare i juli men där har jag inget att hämta så det får vara. 

I augusti blir det antingen Rokua eller Jämi och sen lokala cupen i Kokkola, Brahe MTB, FM, Botnia och till sist Sju sjöars. Efter det är säsongen helt enkelt slut. 

Kommentera

