Runda mot bättre vetande 

Det är fortfarande något småkonstigt med mina luftrör. Men eftersom jag har haft ett hyfsat allmäntillstånd, ingen direkt feber eller snor eller slem blev det en runda i alla fall. 

Fint väder var det åtminstone. Om man tycker att tre plusgrader, kalla solstrålar, pinande vind är det bästa som finns. Men frisk luft är fint och på basen av hur svettig jag blev är det snart läge för tunnare kläder på cykelturerna. 

Med facit i hand var det ett dåligt val att cykla idag för luftrören blev absolut inte bättre. Kanske jag ändå överlever om jag vilar imorgon? 

Kommentera

