Jaja, tanken är svag

Nu har jag igen brottats med de mörka tankarna. Det brukar starta med småsjuk hals och segt huvud och med detta kommer tvivlet och tanken på att inte ens försöka. Sen har vädret varit kasst, höften strejkat och boken jag läser just nu har inte riktigt öppnat sig. 

Men. Vädret blir bättre och tills detta sker trivs jag bra på trainern. Dessutom har jag trots lite usel kropp presterat ett riktigt bra pass förra veckan och idag blev det också ett hyfsat pass. Kanske inte fantastiskt, men stabilt för att vara av mig. Nu har jag alltså bara fyra pass kvar denna vecka, varav bara två gör mig lite rädd. Jag ska maxa enminutare vilket kan bli hur skoj som helst och sen har jag ett pass med sweetspot i två timmar. Hur svårt kan det vara? 

Det vänder, det blir bättre, vi kämpar vidare. 

Kommentera

