Content

Vi hade en sällsynt fin runda från torget denna söndagsmorgon. Jag har skaffat ett FB-konto och det enda jag fått ut av det hittills är att jag fått lite reklam från stadens bästa pizzeria och fått läsa en hel drös med visdomsord om positivt tänkande. Tydligen har det ändå gett mig något för igår åt vi pizza här i Casa Vagcyklist och idag var jag positivt inställd till cyklandet. Vi körde på vinterstigar som var som en vinterdröm och på is som var som…

vinteris?

Nåja. 

I övrigt står jag inför vägskäl i livet. Men mera om det en annan gång. 

Kommentera

