Försökte hitta på fyndig rubrik (något kring mis-)

När familjen byggde Lego i pyjamas gav jag mig ut på en cykeltur. Solo, vilket var delvis medvetet val men mest orsakat av min lathet och vilja att sova tills jag vaknar nu när jag har jullov. Men solorundor är fina de också. Jag lyssnade på Filip och Fredriks podcast, nyaste Bob Hund och Spotifys lista över mina mest lyssnade låtar 2016.

Föret var bättre än tidigare och om det inte var för snöslasket som murade igen glasögonen och sen också ögonen. Men det gjorde inte så mycket för jag var uthållig och tålamodig idag. I något skede blev jag ändå för våt och kall för mitt eget bästa men då var jag i stort sett hemma. Hör ni optimisten som talar? 

Kommentera

