Solodistans i kylans grepp

Visst blev det snygg hög när jag tog av mig kläderna när jag distansat mina tre timmar i minus 12 i dag? Ni är säkert superintresserade av att veta hur jag klädde mig för distanspasset i dag? 

Ni har tur! Här är en lista:

Hjälm med silvertejp (vindskydd och väldigt fult)

Rapha Merino City Socks med högt skaft

Bontrager Thermal Winter Cycling Cap. Med en massa versaler som ni ser.

Vanlig buff + Haglöfs buff i fleece

Northwave vinterskor med Biltema skoskydd

Bontrager handskar (hade även bar mitts i dag)

Craft Shield bib short

Rukka vindtäta långkalsonger

Löffler vindtäta tights 

Ullmax underställströja

Mavic Altium Primaloft cykeljacka (helt kanon när det ska distansas i kallt väder)
Frågor på det? 

Distansen gjordes solo i dag vilket är ensamt, men perfekt när det är kallt för tempot är alltid perfekt. Det går aldrig så sakta att man börjar frysa men jag körde aldrig hårt vilket betydde att jag kunde undvika överdriven svettning. 

Kommentera

