Photogenic? Not so much

Jag sliter på. Igår körde jag kombipass eller vad det nu heter. Först höstens första gympass följt av rinkbandy. Tyvärr är det aktiviter som inte är så snygga på bild så inga bilder togs tyvärr. På gymmet spelade jag smart och gjorde kanske två eller om det nu var tre set med extremt lite vikter. Målet var att inte få träningsvärk vilket lyckades rätt hyfsat. 30 kg i Smith-maskin, 30 kg i bänk och så vidare…ni fattar. Det är inte crossfitkung jag siktar på att bli. Sen efter en halv timme av själsdöd i gymmet blev det rinkbandy. Där var det träningsglädje och jag upplever nog en nyförälskelse där i rinken. Det är alltid superroligt att spela och när jag dessutom valt att göra rinkbandypassen till ett återhämtande pass utan maxningar har det blivit ännu roligare. 

I morse var det 30-40 minuter sweet spot som stod på menyn. Men jag får hoppas att coachen inte läser detta för jag tränade i 30 minuter men bara 20 var på SS-nivå. Men ska man fuska ska man väl göra det i oktober?

Kommentera

