Korallreven & vintergatan (svettpölen och däcksbytet)

Det är dåligt flyt med bloggandet just nu. Det är i och för sig synd men just nu skulle jag mest skriva om senaste träningspasset (det var måndagens 60/30 under/över i 30 minuter och tisdagens pendling med lite styrkefokus) och kanske om att jag bytt däck på Tope Fuelen:

Jag har gillat däcket till höger (Bobtrager XR2 29×2.20 Team Issue) men eftersom hösten är en kravlös tid ville jag jämföra med mina Racing Ralph 2.25/2.35. Tyvärr har jag inte cyklat en meter sen jag gjorde bytet. Nu är det höstlov men på grund av att jag – som vanligt – är ensam hemma på dagarna när det vankas skollov för mig och barnen så blir det ingen monsterträning den här veckan. Men jag följer planen och hoppas på att hinna med ett trainerpass ikväll. Kanske det blir en tröskelstege? 

Kommentera

