Siffror

Bloggvärlden är så förbaskat klämkäck ibland. 

Men det var inte det jag skulle tala om. Det var oktober som var ämnet. Oktober är nämligen den värdelösaste av pendlingsmånader. Ta denna dag som exempel: minus fem i morse och plus nio när jag skulle hem på eftermiddagen. Totalt orimliga krav ställs på klädseln. Ni förstår säkert. 

Sen var framgaffeln ihopsäckad vilket var ytterligare smolk i bägaren. När jag kom hem upptäckte jag att den bara innehöll 40 psi luft. Inget fel utan bara en mekaniker (jag) som sett fel på dämparpumpens siffror. 

Kommentera

