Semisjuk

Det har varit en stressig början på veckan. Jag har cyklat en gång och det var väl i tisdags tror jag. Helt ensam stod jag där på torget men det var fint ute i skogen i alla fall. Men efter det har jag blivit lite småsjuk. Jag känner ingen större stress över det för jag tänkte bara göra det jag känner för ett par veckor och sen börja med gym och lite annat. Trainern tänkte jag röra tidigast 15.10 eller helst inte före 1.11. Men eftersom jag inte har direkt tränat eller tävlat hårt i sommar finns det ingen orsak att ta någon viloperiod. Däremot kommer jag att börja variera träningen i större utsträckning. Jag har ju en ny och fin cykel som jag vill bli van med så cykla kommer jag förstås att göra fortsättningsvis. Men en hel del core, yoga, gym, rinkbandy och kanske någon löprunda blir det också.

Kommentera

