En sväng till Muro

I dag var det inte varmt, ty det var hett. Garmin visade 36 grader vilket kroppen upplevde som varmt. Jag funderar på att köra upp mot Lluc i morgon så därför blev det bara en kort rullrunda ut till Muro och tillbaka. Hur länge tog det? Där kring 1.5 h så inte mycket att skryta med. Av en slump cyklade jag förbi Viva Cycling Station därifrån jag hyrt cykeln. Jag fick lite tips på rundor av Xavi och köpte lite energi i form av Powerbar-produkter. Jag har redan begravt planen att hinna dit mot Puig Major och Sa Calobra men i morgon tänkte jag fara mot Lluc som sagt, sen torsdag tror jag det blir någon variant med Formentor igen och sen fredag kanske jag bara rullar en timme eller så. Redan ovanstående planer är lite i mesta laget om jag också ska hinna bada och sola och slappa lite. 

Kommentera

