Tävling i dag!

Bilder av taket brukar jag normalt ta när jag är sjuk. Men i dag är det tävling på hemmaplan och starttiden är den bästa möjliga nämligen klockan 13. Av den orsaken passar jag på att ligga och lata mig lite. Jag har följande plan:

Kl 0900 Frukost

Kl 0945 Fixa det sista med cykeln, plocka i bilen

Kl 1100 Äta en minilunch

Kl 1130 Ge mig av till tävlingsplatsen

Kl 1230 Värma upp

Kl 1300 Start

Loppet är ju bara 30 km så det är inte jättelångt direkt. Men kort brukar ändå betyda jobbigt. Om det jag ser genom persiennerna är sol och inte starka strålkastare från invaderande farkoster från yttre rymden så kanske det till och med kan bli en hyfsat torr historia i dag. Eller torrt och torrt…kanske det blir torrt uppifrån i alla fall. Banan lär vara våt så det räcker i alla fall. 

Kommentera

