Min helg i korthet

På lördagens cyklade jag med Piia och Danke. Vi körde lite grus ty i skogen är det vått och asigt. Jag tror vi cyklade i nästan tre timmar men jag kan inte bevisa detta på annat sätt än genom att logga in på Garmin Connect och det lär ju inte ske. 


Sen på kvällen såg jag Jenny Rissveds damma hem OS-guldet. Jag hade tippat henne och Pendrel på medalj och saknade bara Neff från min förväntade medaljtrio. Svinnöjd med denna tippning och jag borde nästan få minst silver för den. OS-silver till vagcyklist.wordpress.com!

På söndag var jag iklädd gröna strumpor. De var sköna och det var dagens runda också. Mtb på grus i nästan 100 km blev det till sist. Sällskapet var stort och bra. Dessutom mådde kroppen bra av lite lugnare distans. Den här tiden med skördetröskor och hög, djupblå himmel är det fantastiskt att cykla. 

Den här veckan ska det spelas rinkbandy och cyklas och jobbas och tas emot paket från Rapha och sen händer inte mycket mer. Ni då?

Lämna en kommentar