Seg känsla men ljusare framtid i sikte

Efter Jämi har jag haft en misärkropp. Eventuellt har jag fått en förkylning av familjens yngsta för jag har varit osedvanligt trött och dessutom har jag haft vagt ont i hela kroppen. Men då passar det bra att vila så jag har chillat, sett på WC från Mont Sainte-Anne, läst bok och dessutom varit en dag på jobbet. Jag känner ingen större träningsstress för jag lär inte tävla före början av september då det vankas Fäbodaloppet. 

Vad gäller Fäbodaloppet har jag inga som helst ambitioner. Om jag hade haft en fulldämpad cykel hade jag avkrävt mig själv en vinst men eftersom min efterlängtade Top Fuel inte lär dyka upp före där kring 10.9 får det bli som det blir. Men lokala lopp understöder jag mer än gärna så jag lär ställa upp även om jag får sänka ambitionsnivån rejält. 

Den där Top Fuelen ska alltså dyka upp 10.9. Det är också datumet då jag och familjen beger oss till Mallorca. Jag måste alltså cykla omkring och ha hemlängtan på solsemestern. MISÄREN!

När jag ändå skriver oinspirerat och bara räknar upp saker kan jag avsluta med en cliffhanger. Eller kanske det kunde kallas en rebus? 

3 thoughts on “Seg känsla men ljusare framtid i sikte

  1. Lövis skriver:

    Du kan låna en av mina fulldämpare så får du vinna Fäbodaloppet!! 😀

  2. Lövis skriver:

    AM monstret är ner för räkning en tid, dämpare for på service efter syöte.
    Jag startade Luxen igen för en stund.

Kommentera

