Jämi 84 2016

Jag orkar tyvärr inte skriva någon ingående rapport utan jag skriver några korta iakttagelser bara.

Fakta: 

Jag blev 18. i H21. Tiden blev 3.02.

Positivt:

Banan var i min smak. Slutresultatet är helt ok med tanke på hur sommaren sett ut. Det gick bättre än förväntat att cykla med hardtail (men också här i Jämi skulle jag köra heldämpat om jag hade haft valmöjligheten denna gång). 

Negativt:

Jag är inte riktigt i form. Jag är inte urkass och jag måste erkänna att det här kanske är min nivå. Men ändå: jag kan vara bättre än så här. 

Konklusion:

I’ll be back. 

Kommentera

