Mållös

Ni har väl sett danska cykellandslagets kit inför Rio? Sanlöst snyggt är det ju och jag förstår inte om ni tycker annorlunda. 

I övrigt har jag börjat jobba. Jag tänkte jobba cirka tre dagar den här veckan och kanske två nästa och sen kör det i gång på riktigt. Men jag har hunnit beställa en cykel trots detta. Tyvärr har det blivit lite rusning i fabriken och det som i förra veckan såg ut att bli ek leveranstid på cirka 3-4 veckor kan nu bli 4-6 veckor. Det är trist att vänta men även om de blir tight att jag ens hinner tävla en enda tävling på den så hnner jag i alla fall cykla en hel del på den före vintern. 

Eftersom jag börjat jobba och vi har haft en massa kalas här hos oss har det inte tränats nu på ett dagar. Men det ska jag åtgärda i morgon! 

Kommentera

