Allez allez

Det blev en runda på drygt två timmar i går. Jag försökte ha lite fart på mellan varven men känslan var seg och andfådd. Dessutom var det absurt mycket vatten överallt i skogen. När vi kombinerar detta med fantastiskt dålig teknik från min sida så blev det ingen höjdare av det hela. 

Men det finns inte många andra alternativ än att kämpa på. Tyvärr vaknade jag upp i dag med halsont. Halsont är inte hela världen och det kan gå över redan till kvällen (alternativt vara allergirelaterat och därmed vara en struntsak) men visst ger det en viss oro inför veckans cykelpass. Därmed blir det att chilla under dagen och sen hoppas på storform till kvällen. Fartlekspasset med klubben som jag tänkt köra står jag nog över. Troligen är det också mer värt att förlägga cyklandet till skogen för att kunna fokusera på tekniken. 

Kommentera

