Tillbaka i www

image

Jag har inte slutat cykla eller blogga men jag har tyvärr haft telefonproblem. Men nu är jag tillbaka i www och http och 1 och 0 och it så nu blir det megabloggande hela vägen.

Jag har som sagt cyklat sedan vi hördes, kanske jag till och med kan säga att jag har tränat? Formen blir allt bättre men jag saknar a)uthållighet b)fart och c)återhämtning men i enskilda stunder känns det ändå hyfsat. Men jag leker på och siktar in mig på att göra tävlingspremiär för året 18.7 i Seinäjoki. 18.7! Sen blir det troligen landsvägsmotionsloppet Botniacyklingen en vecka senare. Jag tror att jag cyklar det loppet med mtb för att få grenspecifikt lidande inför Jämi. Det är min plan just nu men aldrig vet man vad det blir.

Som ni kan se på bilden blev det en runda på grus med Danke och min Superfly. Som vanligt blev det en bra runda med ganska hyfsad fart. Om vi hade kört en timme till hade Danke totalmosat mig men nu blev jag bara så där lagom crisp.

image

Kommentera

