Kanske på gång igen

I går tränade jag 45 minuter på trainern. Det var inte jätteroligt och det var inte heller jättelätt. Men så var det första cykelpasset på ganska exakt två veckor. Flåset har helt försvunnit kan jag tyvärr konstatera. Men om jag får vara frisk kan jag nog vara hyfsat på gång om 2-3 veckor och förhoppningsvis vara i hyfsad form om 4-6 veckor. Det är det jag hoppas på.

image

För att få lite nytändning valde jag att köra en runda med nya cykeln i dag. Det blev ingen monsterrunda men cirka två timmar fick jag ihop med Danke. Skönt att cykla utomhus igen och skönt att träna med sällskap framför allt. Cykeln kände jag mig hyfsat nöjd med och om jag hinner ska jag skriva lite tankar om den i morgon. Jag hoppas som sagt att jag hinner men jag har ett vedlass att ta tag i, en gräsmatta att klippa och ett träningspass/en cykeltur att utföra.

Kommentera

