Sköna söndag

Det blev till sist en antibiotikakur. Det betyder att jag troligen struntar i att tävla alls i juni, det vill säga att jag struntat i Nivala och Tahko. Preliminärt funderar jag på att göra tävlingspremiär i Seinäjoki i mitten av juli, om vi hunnit hem från vår familjesemester i tid…

Jag kunde väl vara sur för att det gick så här och en del av mig är nog det också. Formen var på väg att bli god, jag hade tränat hyfsat hela vintern och så vidare. Men samtidigt är det ganska skönt att inte behöva skynda ur sängen på söndag morgon för att cykla 3-4 h i solskenet. I stället är min plan att läsa lite bok (har en grym bok på gång) och sen mot kvällen kanske se några fotbollsmatcher på tv.

Kommentera

