Vintern är här (igen)

image

Jag sov för länge, missade torgtiden och gav mig i stället ut ensam på en runda. Eftersom det var söndag och inte direkt regnade hade jag som vanligt ett mål på minst tre timmar. Det blev till slut fyra minuter extra. Målet var att bara cykla och jag tryckte i inget skede på. Andfådd blev jag inte heller. 29.5 km/h i snitt säger ganska bra vad det handlade. Jag kände mig varken stark eller svag utan försökte bara få passet klart. Ibland får man bara se till att få träningen gjord. Men det var ändå ganska kul. Frisk luft, några podcasts, lite musik…det kunde ha varit värre.

Kommentera

