På den…ja, jag vet inte längre vilken dag det är

I dag började säsongen för pollengnäll. Rösten for i kväll och nu väser jag som Leonard Cohen. Men jag rullade trainer 45 minuter för det fanns det tid till men jag är så kass (och gradvis knäckt av träningsvolymen som folket i Mallis presterar) att jag bara orkade snurra ben i 45 minuter och sen steg jag av cykeln och tänkte ”åt helvete med allt”. Men i morgon hoppas jag att jag orkar stiga upp 6.30 för att köra en Nådjärvare före frukost för då ska det ske om det alls ska bli av i morgon. Senare i kväll ska jag singla slant om framtiden vad gäller cyklingen.

Kommentera

