På den… nionde (?) dagen

image

Äntligen väder för en känslig bard! Över 15 grader och jag var felklädd likt en katolsk präst på en maskerad. Svetten rann alltså men man ska ju inte klaga. Kantvinden i tre timmar gav mig verkligen ingen vila men jag kom hem så uppdraget slutfört. På gränsen till trist att träna ensam men jag har blivit bra på att stänga av huvudet och utföra träningen som en kommandosoldat Rambo. Plötsligt har tiden gått och jag är klar.

Om man ska klaga lite så var jag småtrött med dålig kadens etc men jag är väl kanske lite sliten. I morgon borde jag hinna jobba heldag, städa huset och hinna på fotbollsmatch. Och träna! Det lär inte gå men skit i det. Jag får strunta i fotbollsmatchen. Sen lördag har jag räknat ut att det blir tvåtimmarspass före frukost om det inte ska bli trainer. Hela dagen är späckad med allt + ANNAT!

Kommentera

