På den femte dagen

image

Femte dagen med träning efter en veckas uppehåll och i dag var det en urusel kropp jag hade utrustat mig med. Seg och trött och frusen och…ja, ni förstår. Jag blev hungrig efter en timme och med bara vatten i flaskorna blev det lite jobbigt. Men jobbigt vill man ju ha det för det är ju det som utvecklar. Det blev bara 3 h 20 min och på den tiden får man väl inte bli trött av distansfart men jag tror att kroppen är lite i chock efter femte dagen träning på raken efter det där uppehållet på grund av resan. Sen är inte fyra plusgrader och motvind (ja; ÖVERALLT) inte mitt favoritväder heller. Men hur som helst, allt detta är förklaringar. Vi är ju ute efter lösningar på den här bloggen och lösningen är bara att kämpa vidare.

När jag kom hem fick jag ju denna delikatess i magen så rundan var värd besväret. Ättiden blev ca 73 sekunder.

image

Kommentera

