Formen?

Jag har tränat under bloggpausen. Tro inte annat. Formen har känts stabil, men jag var sex dagar till Krakow på en jobbrelaterad resa och under den tiden var jag på en joggingtur på ca 4 km. Men nu är jag igång igen!

Hur länge tar det att ”komma tillbaka” efter en veckas uppehåll? Som ni kan se nedan gick det inte alls ikväll. Min gissning är att det går trögt en knapp vecka, sen borde jag vara på gång igen.

image

I dag var det snöblandat regn men jag hoppas på lite mer inspirerande väder i morgon för jag tänkte cykla utomhus 2-3 timmar. Ni håller ju givetvis tummarna för mig, eller hur?

Kommentera

