På snöskoterspåret

image

Hur fint var det i dag? Jo, det var jättefint. Skaren och snöskoterspåren är i otroligt bra skick, kanske i det bästa skicket på ett antal år. Vad gäller de fysiska sensationerna var kroppen lite mörbultad från gårdagens dubbelpass. Men ändå har jag på känn att det var ett ganska hyfsat tempo. Jag tycker att jag inte är något vrak just nu men trots det hörde jag nog till de långsammaste i dag. Men samtidigt kände jag mig ungefär lika trött efter tre timmar som efter en så jag har ingen aning om vilka slutsatser som ska dras av detta.

Men hur som helst: fint var det. Det bästa med cyklingen är ju de där passen när man inte behöver träna utan bara får ha roligt.

image

Kommentera

