Man har så roligt som man har tid till

image

Cykelgänget lockade med vinterpropaganda. ”SOL! SKOTERSPÅR! KÄCKT SÄLLSKAP!”

Men tiden till detta finns icke i dag. I stället fick det bli trainerintervaller före frukost. Detta är en skitdålig idé om ni frågar mig. Jag kanske spände ribban för högt ty några 3×6 på knappt 115-120 prcent av ftp fanns inte i kroppen helt enkelt. Men vad trodde jag? Intervaller före frukost ska för min del antingen vara korta (under minuten) eller snälla (max på ftp) så det var ju bara dumt att försöka något annat.

Men senare i dag kör jag ett pass till och i morgon blir det skoterspår. Hurra för allt detta.

(För den som vill ha allmän formrapport från 03/2016 kan jag säga att det inte känns något vidare just nu. Det har gått segt i några veckor nu och det spritter inte i cykelåkningen. Men…det kanske vänder.)

Kommentera

