Ambassadör för absoluteBLACK + annat

image

Det här var en liten överraskning måste jag säga. I november sökte absoluteBLACK nya ambassadörer (=köp deras produkter till kraftigt reducerat pris, testa dem och skriv vad du tycker) och jag och kanske fem miljoner andra ansökte om detta. Jag hade väl inte räknat med att komma med men det gjorde jag i alla fall. Så nu har jag möjlighet att testa deras ovala klingor, om jag vill. Jag har ju tidigare haft liknande samarbete med Wolftooth Components så jag får se vad som händer näst. Ni lär få reda på det!

I övrigt har jag fört in landsvägscykeln för byte av vajrar och höljen. Det började bli dags helt enkelt. Eftersom jag har haft lite fullt upp med att hinna jobb, familjeliv och lite träning valde jag att låta VM-sport (vår lbs) sköta cykelservicen den här gången.

Hos VM-sport var en försäljare från Endura på besök och visade upp lite grejer åt personalen. Jag måste säga att det är imponerande grejer som Endura säljer. Det kan inte vara lätt för cykelbutiker att välja när Endura har något som känns som 300 olika skoskydd som är bra på olika sätt.

Tidigare på dagen tränade jag lite också. Det blev 30 min gym och halva hjärtat var inte med men jag tränade lite i alla fall och så blev det som det blev. Jag ser inte styrketräningen som så viktig längre för jag har tappat fokus, tråden och utvecklingskurvan för länge sen. Men jag ska uthärda hela mars och sen får det räcka. Sen blir det Fausto Coppi för hela slanten.

Kommentera

