Sötpunktsträning för väderskygga

image

Hård vind och ja…kanske något som med lite fantasi kan kallas snöstorm mötte mig när det var dags för söndagsdistans. Brist på sällskap och lätt tidsbrist fick mig att satsa på MIN ÄLSKADE TRAINER!

Jag ville inte GU1-distansa i tre timmar så jag valde två timmar med 4xca20 minuter sweet spot. SS är ju inte i sig jättejobbigt men värmen i förrådet och omfattningen gjorde mig lite trött. Jag tyckte väl att det gick jobbigt men det blev höga TSS också. Faktiskt högsta TSS som jag presterat den här vintern på trainern. Sen säger väl inte TSS allt heller.

Nåja, efter detta gick jag in, vred svetten ur cykelkläderna och körde 20 minuter core. Efter detta var jag nöjd.

Kommentera

