Kroppuslingen

Hela veckan har kroppen känts kass. Lite småont i halsen, hängig och en känsla av stegring mellan varven. Jag har tränat lite (måndag yoga och core, tisdag rinkbandy, onsdag skidor och torsdag vila för då kände jag mig döslut) men inte brytt mig om att cykla för det har känts lönlöst.

Med denna fina bakgrund och kassa inställning satte jag mig på trainern och körde fyra femmor ca 20 watt över ftp. Detta dog jag inte av (och det ska man verkligen inte heller) utan förutom lite ovan muskulatur hade jag inga större problem med detta. Tillbaka till svarven således.

För den som funderar…

Jag såg på:

Paris-Roubaix 2015

Jag lyssnade på:

The Smiths – Louder than bombs
Kanye West – My beautiful dark fantasy

(Anteckna, skriv ut eller spara denna information på lämplig molntjänst)

Kommentera

