Livet, läget och låten

Jag lever.

Men min fru är bortrest så träningen lider, men motivationen blomstrar. Trots detta har jag hunnit köra korta gympass på jobbet i dagarna två vilket är bättre än inget alls men vete tusan om det speciellt bra heller. Mina löften om ökad cykeldos har inte infriats ännu men jag ska nog få det att lossna. Nu när snön smält bort (nästan helt) blir jag inte distraherad av skidåkning heller utan nu får jag fokusera på min älskade trainer i stället. Jag har inte cyklat så här lite i början av året på några år men målet har hela tiden varit att kanske hålla tillbaka lite med cykelträningen. Men mars till maj får jag ösa på mer helt enkelt. Det är inte hela världen för tävlingarna som jag räknar kommer ju först i juni.

Nu behöver mina barn mig så jag lämnar er med en grym låt.

Kommentera

