Lagomdistans

image

Först av allt: jag stal en bild från Dankes instagramkonto för jag är ju ett under av estetisk fulländning. Det är synd om oss tvålfagra för vi ser ju sällan vår egen skönhet, om vi inte har en spegel med oss förstås.

Men skit i det! Jag och D var ute i tre timmar och det var hur bra som helst. Lagom fart, lagom väder (finare än bilden ger sken av) och lagom trött blev jag till sist. Snart är det dags för soliga vårvinterrundor och det är fantastiskt mycket något jag ser fram emot.

Kommentera

