Vill du testa Trainerroad en månad?

Som jag skrev för några dagar sedan har jag fått äran att bli ambassadör för Trainerroad. En av fördelarna med detta är att jag fått en knippe koder att dela ut åt intresserade som vill testa på Trainerroad. Den här koden gör att ni har möjlighet att testa på programmet helt gratis i en månads tid. På deras hemsida kan ni läsa mer ingående om vad ni behöver för att använda Trainerroad men enkelt sagt behövs en dator, en cykel, en trainer, en Ant+ -sticka för datorn och en hastighetsangivare med Ant+.

image

Är ni intresserade av detta hör av er till mig på vagcyklist@gmail.com så skickar jag i väg en kod åt er. Först till kvarn och allt det där.

Kommentera

