På tal om julbockar: greppar efter halmstrån

Detta gjorde jag för en månad sen:

image

3×10 på 105% av FTP vilket INTE borde vara något hemskt stort problem. Men eftersom jag inte gjort FTP-test på år och dagar så är det säkert fel. Nå väl…för en månad sen blev det ju totalkaos.

I kväll skulle jag ha revansch. Men det fick jag inte.

image

Första tian gick bra en stund men sen fick jag inse att det inte kommer att gå. Är jag vek i ben eller huvud? Ingen aning kan jag bara svara men efter att jag sänkte fem procent roddes de två sista i land. Hyfsat roddes de i alla fall. Men trots det värdelösa i detta så var det ändå lite bättre än för en månad sen. Med lite bättre kost i dag hade det kanske gått vägen?

Hur som helst är det bra med utvecklingspotential. Dessutom kan jag kompensera min svaghet med söthet.

Kommentera

