Ambassadör för Trainerroad

Om ni läst min blogg ett tag så vet ni att jag allt som oftast sitter och svettas på trainern och när jag gör det så använder jag numer alltid Trainerroad. Eftersom jag ändå indirekt gör reklam för dem hela tiden mailade jag lite med dem och har nu ett litet samarbete med dem för vintern. Ambassadör kallar de det och det är väl fint att vara ambassadör för då har jag väl åtalsimmunitet och får parkera lite hur jag vill utan att få böter och så vidare. Men hur som helst: Trainerroad har jag alltid gillat och nu gillar jag dem ännu mera. Detta betyder också lite nytt för er som läsare men detta återkommer jag till.

image

Läs mer om hur Trainerroad funkar på deras hemsida (missade du länken i början av inlägget?) eller orkar du inte läsa mer i dag kan du ju lika gärna kolla dessa videon.

Läs också Bikeradars femstjärniga recension om du vill.

För kontakt kring samarbeten kontakta mig på vagcyklist@gmail.com.

Kommentera

