Del 4

1) Varför har du ingen wattmätare ännu?
2) Skall vi cykla distans på mellandagarna?
3) Kommer du att delta i Rapha Festive 500 2015?
4) Vilka landsvägslopp har du siktat in dig på till 2016?

1) Till stor del är det en kostnadsfråga. Min plan för vintern var att skaffa en någon gång kring nyår men så märkte jag att mina mtbhjul var rejält slitna och nu far nog min cykelbudget på nya hjul (och skor!). Tyvärr. Jag försöker liiite begränsa mina hobbyutgifter och – trots allt – det går att träna utan wattmätare.

Men jag lekte med tanken i kväll… (men fegade ur).

image

2) Jadå!

3) 50-50. Jag vill…men hinner jag?

4) Ingen aning. Inga motionslopp i alla fall!

One thought on “Del 4

  1. Jaakko skriver:

    Tuolta löytyy kans ”edullisesti”: http://4iiii.com/product/precision/
    Ei oo kokemuksia, mutta joissain keskusteluissa kehuttu.

Kommentera

