Helgen v 48

image

Lördagens regndistans ledde till en punktering efter 7 km. Ingen insexnyckel hade jag tyvärr så hjulet satt kvar och turen tog slut där. Jag gav upp, fick skjuts hem av fru och barn och sen straffade jag mig med ett trainerpass i stället. Så här fin var jag då:

image

Frun min påpekade att vinkeln är superkonstig för hon påstår att min näsa inte är så där stor. Men hur som helst fegade jag lite på passet och då gick det helt ok. Fuskpass och failpass är midvinterns melodi. Men svetten rann och svett är ju fettness leaving the body.

I dag blev det distans och denna gång punkterade jag inte. Jag var osnabb första timmen men sen kändes det lite bättre. Fint det i alla fall. Jag orkade inte fotografera utan stjäl en bild från Piias instagramkonto.

Kommentera

