Formen?

image

Tja…på dagens 3×10 på cirka 110% av mitt FTP från april blev det två pauser på första, tre på andra och tredje avbröt jag efter fyra minuter.

Är detta bra? Inte jättebra, nej, men som sagt: det handlar om FTP från april och den formen har jag helt enkelt inte nu. Det är inte direkt hela världen och att failintervaller händer ganska ofta i min värld. Nästa gång går det kanske vägen. Eller så sänker jag ftp. Eller så måste jag göra ett nytt ftp-test (vilket är det värsta jag vet).

Kommentera

