Galenskap som styrka

image

Jag vet att detta inte är något att blogga om men med tanke på hur trist det är att leka med stakmaskinen framstår nästan 25 minuter som årets bragd. Nackdelen med detta? Jag förstörde chanser till att prestera på bänkpressen. Ska man bli en snabb cyklist är ju bänkpressen viktigast av allt.

I stort sett blev det inget pass som man drömmer sig tillbaka till när den för varma sommaren sen kommer. För fullt i gymmet och ungdomarna spelade rockmusiken av, i mitt tycke, för modern sort. I ett skede hördes Nickelback och som alla vet sjunker ju prestationsförmågan på livets ALLA delområden när Nickelbacks bredbenta musik börjar gunga.

Vad mera? I kväll ska jag ännu orka med ett relativt lätt trainerpass och sen blir det ett enda pusslande i helgen för att ens cykla en meter men jag hoppas på det bästa.

Kommentera

