En rubrik, en bild, en text

image

Genom ett mirakel kändes förkylningen bättre i dag. Jag var inte megakry och intervallredo men jag var i alla fall cyklingsduglig. November bjöd i dag på riktigt fint midsommarväder så en runda var jag tvungen att hinna med. Allmän andnöd och specifik kasshet bjöds det på men om det är någon gång jag kan leva med att jag är sämst i världen så är det väl i november. Dessutom var jag ovan med att cykla teknisk stig i lampljus så det kändes som en studie i galenskap mellan varven.

Men jag klagar inte. Jag är glad! Cuben funkar fint! Kroppen känns bättre! Nu ska det bara tränas lite så börjar det igen kännas smidigare. För sa jag att jag gått upp närmare 8 kg? (Det kan vara en överdrift.)

Kommentera

