Alternativtränat (sista inlägget som ens marginellt handlar om min förkylning)

När hälsan är knackig känns ofta en cykelrunda ganska ointressant. Att cykla behöver inte alls ske med andan i halsen varje gång men det vore roligare om man fick göra det med alla cylindrar intakta i alla fall. Men tack och lov brukar alternativträning med fungera bra.

image

Därför har denna vecka bestått av 0 km cykling (förutom i söndags då jag i förvirrat tillstånd försökte testa kroppen en gång till med bedrövligt resultat) men ett pass rinkbandy och höstens första gympass. Det får duga. Imorgon hoppas jag på att kunna cykelpendla och sen får jag hoppas att kroppen svarar på ett väckningspass på lördag och sen blir det race på söndag. Det lär väl gå sidådär men jag brukar ha som mål att ställa upp när det ordnas lopp lokalt så med detta som devis deltar jag.

image

Kommentera

