Status Quo (förkylningen, inte bandet)

För den som funderade: jag är fortfarande inte helt frisk så jag försöker bara genonlida mina dagar så gott det går. Ännu i går var jag säker på att jag skulle testa en liten snorrunda under lördagen men får nu se. Jag har nu varit ocyklad/otränad i 8 dagar så nerverna bränns vid och formen den sjunker som en sten. Jag har fortfarande lite vilja och hopp om att kunna avsluta säsongen med tävlingen Sju sjöars men det börjar småningom kännas ointressant ju längre jag går omkring och snorar.

Men jag har i alla fall tid att planera kommande vinterträning. Att ha koll på den senaste tekniken (Bullworker) och muskelgruppernas uppgift är A och O för en seriös medelålders motionär.

image

image

image

2 thoughts on “Status Quo (förkylningen, inte bandet)

  1. Tommy skriver:

    Arne Tammer: Ge mej en kvart om dagen sto he på reklame i Fib Aktuellt på 70 talet.

Kommentera

