Blodfattig och snorchock

image

Formen var ingen höjdare och snoret rann när jag bröt mitt träningsuppehåll med en snackrunda med Danke. Men det var skönt att vara i gång och om detta innebär att jag är på väg mot friskt liv så vore jag förstås nöjd.

Detta innebär att jag har sju dagar på mig att komma i form igen. Nästa söndag är det Sju sjöars och jag tror inte att det går att hitta benen på så kort tid. Men det är ett intressant experiment om inte annat. I dag hade jag inte pallat ens två minuter i tävlingsfart och nästa söndag borde jag klara av det i 1.17. Går det? Jag får försöka.

Kommentera

