Döden vid vår sida

image

Jag har inte skrivit något för jag ville att bloggen skulle symbolisera tomheten. Tungsint och snorsint har jag varit. Förkylning eller influensa eller vad jag nu haft och fortfarande har. Nu är det uselt i vårt hushåll för jag är fortfarande sjuk och ärligt talat ser jag inget slut på detta. Nedervetilloppet fick klara sig utan mig i söndags och Botnia MTB i helgen är också uteslutet tyvärr. Förhoppningsvis är jag i skick till Sju sjöars men just nu är jag så less på allt så jag bryr mig knappt om den tävlingen heller.

Men hur som helst.

Någon som vill köpa en sådan här? Den är kanske till salu. Utan hjul säljs den men sådana kan ni köpa själva. Så gott som ny kedja, kassett och vevlager vilket betyder att det är bara att tuta och köra. Vagcyklist@gmail.com om ni är intresserade. Det ni ser på bilden är alltså en Giant Propel Advanced SL vilket är snabbheten i cykelform.

image

Kommentera

