Säsongen över?

Jag vaknade i natt med halsont och tungt huvud. ”Alla” på jobbet har varit förkylda så att det drabbar mig är kanske ingen större överraskning. Nu hoppas jag på att två dagar totalvila gör under och att jag sen är i gång igen. Nedervetilloppet stryker jag, men jag hoppas fortfarande på Botnia MTB som går av stapeln nästa helg. Det hänger väl närmast på hur många dagar jag får vila nu. Om jag kan träna redan på måndag så finns det en chans till resultat/deltagande, men annars är det nog kört tyvärr…

Traditionsenligt är det i alla fall. Tredje året i rad som jag blir förkyld vid samma tidpunkt. Tur att jag inte siktat in mig på FM i alla fall för då vore det riktigt trist.

Kommentera

