Ut med er i naturen, latmaskar!

image

Förvånansvärt nog var vi bara tre pinnar på torget ikväll. Det var konstigt. På något sätt har vi i vår stad en massa foll som vill cykla på onsdagar med lugna gruppen, men lite färre som vill cykla andra dagar i veckan. Det tycker jag är underligt men samtidigt är det bara en reflektion av hur motionerandet i samhället ser ut nuförtiden.

Men strunt i det, för det var en fin kväll. Av någon orsak tog jag ut min radioaktiva vinterkub och ni får väl tro mig eller så inte, men helt skit är den inte. Den lär duga fint i vinter. På tal om vintern hoppas jag på snöfattigt och torrt för om jag vill fortsätta utmana mig med nummerlapp på bröstet nästa år också så skulle bättre teknik krävas. Nöta, nöta, nöta.

Kommentera

