Bra dag

I dag har jag lagat mat. Som barnen åt. Utan att klaga på smaken. Sen har jag cyklat ett varv runt banan för morgondagens Fäbodalopp. Trots att det regnade inne i stan var det supertorrt på banan som är ute vid havet. Min kropp kändes inte så bra men banan var i fint skick så resultatet var ändå helt ok. Om banan hade en rejäl backe så hade den varit perfekt.

Så vem vinner i morgon? Tja…jag vet inte vem som dyker upp men om Anttila, Tikkala och Parkkinen startar så har vi väl favoriterna där. För egen del vore topp 10 ganska bra men jag får väl se helt enkelt hur benen är när det blir åka av.

image

Nu sitter jag här och njuter av herrarnas XCO på VM. Tyvärr ser det nog ut att bli Schurter vilket är trist för jag hade gärna sett att det blivit en tät kamp om guldet.

Kommentera

