Regn hos mig och andra legendariska låtar

image

Äntligen bedarrade solen och värmen och regnet kom. Min ursprungstanke var att göra något på Fäbodaloppsbanan men jag är ju så söt och fin och smälter ju av lite regn. Därför blev det ett pass på trainern med svetten rinnande. Jag är i ett kritiskt skede av säsongen nu så jag kan givetvis inte berätta vad jag gjorde på trainern (alltså jag cyklade förstås)  men det sved i benen. Det är något orealistiskt med trainern men jag gillar att det är så kontrollerbart och lättstyrt när man ska ta i. Utomhus blir det lätt för mycket eller för lite. Det som saknas i mitt liv är förstås wattmättning i någon form.

Efter en ”löprunda” i måndags och rinkbandypremiär i tisdags (konditionen god, tekniken undermålig) var det i alla fall skönt att sitta i en sadel igen. I morgon på nytt!

Kommentera

